AFMP timeline

De AFMP is de sterkst verenigde vakbond voor militair- en burgerpersoneel bij Defensie. Zij vertegenwoordigen defensie medewerkers bij de werkgever als het bijvoorbeeld gaat om arbeidsvoorwaarden, rechtspositie, opleiding, pensioen, uitrusting of een veilige en gezonde werkomgeving. Voor in het bondsblad wilde zij laten zien dat veel medewerkers later met een AOW gat komen te zitten en hoe dit in de loop van de jaren is ontstaan aan de hand van een tijdlijn hebben we dat gevisualiseerd. Deze infographic is uitgevoerd in de kleurstelling en fonts uit de […]

Kennis over zoetstoffen

Het kenniscentrum Zoetstoffen is een samenwerking tussen

Infographic Den Haag Fietst

In opdracht van de Gemeente Den Haag kwam de wens een roadmap infographic te ontwerpen voor de voortgangsrapportage Fiets, met daarin diverse feiten en gerelateerde cijfers over de stand van fietsend Den Haag.  

Infographic museum Prinsenhof

Museum Prinsenhof in Delft wilde graag een dashboard met verschillende feiten over de toekomstige expositie over Pieter de Hooch die in 2019 gehouden zal worden. Deze verzameling infographics zal gepubliceert worden in het jaarbericht van het museum.  

Infographic NUVO

Voor de NUVO, de branchevereniging voor optiekbedrijven, hebben we een dashboard gemaakt met de meest belangrijke financiële ledenvoordelen vermeld zodat in één oogopslag duidelijk is waarom je als optiekbedrijf lid bent of zal worden van de NUVO. Deze infographic is later ook gebruikt op een beurswand, erg leuk!  

Infographic BOVO

Een passende middelbare school voor elk kind in regio Haaglanden,

Infographics NBTC

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland.

Occasion onderzoek

Een uitgeverij heeft aan ons gevraagd een verzamel infographic te maken voor een automagazine die in het hart van het magazine als poster opgenomen kan worden met daarin gegevens over het Nationale Occasion Onderzoek dat gedaan is. De kleurstelling is geheel aangepast aan de corporate stijl van twee deelnemende partijen. Om het overzichtelijk te houden zijn de onderzoeksgegevens per onderdeel rondom een set occasions geplaatst.  

Werkgeversservicepunt

Van het Werkgeversservicepunt in Den Haag kwam de vraag of we diverse feiten en ontwikkelingen op

Jeugdwet Den Haag

Met de jeugdteams, de jeugdbeschermingstafel en de uitvoering van de regionale innovatieagenda  geeft Den Haag mede vorm aan de transformatiedoelen van de Jeugdwet. Marmelade is gevraagd met deze cijfers en feiten aan de slag te gaan en een huisstijl conforme infographic hiervoor te ontwikkelen.